آخرین اخبار
کد مطلب: 124109
آيت‌الله علم‌الهدي:
کساني که به‌دنبال مذاکره با آمريکا هستند به «صبرا و شتيلا» نگاه کنند/ مدافعان حرم براي حفظ ناموس مسلمانان جان مي‌دهند بعد کسي با وقاحت مي‌گويد ما در باتلاق سوريه گير کرده‌ايم
تاریخ انتشار : 1395/06/27 09:47:27
نمایش : 1916
امام جمعه مشهد مقدس گفت: اينکه عده‌اي دنبال مذاکره هستند و مي‌خواهند مذاکره کنند به «صبرا و شتيلا» نگاه کنند و ببينند که آمريکا امروز آمريکاي همان روز است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از صبح توس، آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي، امام جمعه مشهد مقدس ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر که در حرم مطهر رضوي برگزار شد، تصريح کرد: امروز سالروز جنايت در اردوگاه فلسطينيان است، بعد از اينکه صهيونيست‌ها سرزمين فلسطين را اشغال کردند اينها به اطراف پراکنده شدند و چندين نسل در اردوگاه‌هاي بي سر و سامان به سر بردند که از جمله آنها اردوگاه صبرا و شتيلا در بيروت بود.

آيت‌الله علم‌الهدي گفت: اسرائيل پس از پيروزي انقلاب اسلامي مقدس، به لبنان حمله کرد و تا دل بيروت نيز پيشروي کرد و سپس با توطئه آمريکا خواست ذلت خود را جبران کند و اين کار را اسرائيلي‌ها با تحريک آمريکايي‌ها صورت دادند و با نيروهاي چند مليتي آنجا را اشغال کردند.

وي خاطرنشان کرد: اما خانواده‌هاي فلسطيني در اين اردوگاه باقي ماندند و لبنان در دست اسرائيل ناپاک باقي ماند و اينها با يک بهانه خيلي جزئي در شهريور سال 1361، 16 تا 18 شهريور آن سال اين اردوگاه را مورد حمله قرار دادند و در اين اردوگاه فقط زن و بچه بودند و حتي يک اسلحه پيدا نمي‌شد.

نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوي اظهار داشت: اين کشتار تنها از طريق بمباران و سلاح گرم نبود بلکه به صورت فرد فرد و با شکنجه انجام مي‌شد و حتي عده‌اي را زنده زنده سوزاندند. اين مسئله بيانگر درندگي آمريکا است و اينکه عده‌اي دنبال مذاکره هستند و مي‌خواهند مذاکره کنند به «صبرا و شتيلا» نگاه کنند و ببينند که آمريکا امروز آمريکاي همان روز است.

آيت‌الله علم‌الهدي تصريح کرد: امروز تکفيري و داعش جريان‌هاي آمريکايي هستند؛ در آن روزي که نظامي‌هاي اسرائيلي با کمک فالانژهاي لبنايي اين کار را صورت مي‌دادند شارون شاهد تمامي اين جنايات بود و همه چيز را از نزديک مي‌ديد و قرار بود اين جنايت دو روزه تمام شود اما با دستور، يک شبانه روز ديگر اين عمل تکرار شد و پس از جنايات، بولدوزها ساختمان را تخريب کردند و اجساد زير اين آوار دفن شد.

وي افرود: آمريکا اين گونه جنايت مي‌کند، آن وقت ايراني که به آمريکا سيلي زده و مستشارانش را بيرون ريخته است و آمريکا را به ذلت دچار کرده و آبروي استکبار جهاني را از ميان برده است اگر بر ايران مسلط شود چه مي‌کند؟ آمريکا با شيطنت جلو مي‌آيد، آن روز که 40 هزار مستشار داشتند و پنجه‌هاي جنايتش بر اصول اين کشور فرو رفته بود اين مردم با سينه خشک مقابل گلوله ايستادند.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: امروز بايد از آمريکا بترسيم و دنبال حل مشکل برويم؟ جبهه مقاومت با محوريت ايران در منطقه تشکيل شده و براي جلوگيري از اين جنايات شنيع و اين بي بند و باري‌ها تلاش مي‌کند. آمريکا و حاميان داعش امروز در باتلاق سوريه گير کرده‌اند. امروز ما با کمال قهرماني و قدرت در يک مملکت امن و امان زندگي مي‌کنيم.

آيت‌الله علم‌الهدي تصريح کرد: عزيز ما باکمال شهامت در مقابل نيروهاي آمريکايي که امروز در قالب داعش و گروه‌هاي تکفيري واردشده است تا پاي جان براي حفظ ناموس و جان مسلمانان مي‌ايستد بعد کسي باکمال وقاحت مي‌گويد ما در باتلاق سوريه گيرکرده‌ايم.

وي افزود: ما گيرکرده‌ايم يا آمريکا که مزدورانش از بين مي‌رود و فرار مي‌کنند و امروز به جان مردم اروپا افتاده است، ما که باقدرت در مملکت خودمان با امنيت زندگي مي‌کنيم و رزمندگان ما در ساحل درياي مديترانه با دشمن ما مي‌جنگند گيرکرده‌ايم يا آمريکا؟

نماينده ولي‌فقيه در خرسان رضوي خاطرنشان کرد: مدافعان حرم مدافعان حريم پيامبر(ص) هستند، زن مسلماني که با شکنجه مورد تجاوز قرار مي‌گيرد و کشته مي‌شود توسط دشمنان اين ناموس پيامبر و حرم پيامبر است، اين‌ها مدافع حرم پيامبر (ص) و ضمناً مدافع حرم حضرت زينب(س) و امام حسين(ع) هم هستند.

وي در پايان تأکيد کرد: تمسک به ولايت اميرالمؤمنين(ع)، تمسک به حکومت و سياست اميرالمؤمنين(ع) است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس